Saturday, August 15, 2015

mY picS

Some pics feel so good!  Like I’m having them for a looong, delicious dessert! I’m addicted:) Do I really need rehab or what ? :)

Noua mea pasiune online este sa savurez poze. Selectez & salvez  pe cele care ma “ating” cumva si imi place sa le revizitez. Sau sa intru pe link-ul: http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-pisici.html si pur si simplu sa ma joc, imi plac si jocurie in doi, si aici putem gasi alte jocuri in 2 doi .


Dintre artistii preferati un tip mi l-am facut precen de familie: Hideaki Hamada (psst! el nu stie asta ) Ma uit des cu David (si nu numai) la pozele baieteilor lui. E o familie frumoasa rau din Japonia. “Vrei sa vedem poze cu baietii din Japonia?” Iar David raspunde afirmativ de fiecare data. E mortala replica lui cand vede un grup mare de scolarei japonezi: ce multi baieti sunt in Japonia! :)

Ma relaxeaza la maxim activitatea asta cu privitul pozelor minunate, calatoresc imaginar in lumi noi, fascinante. Ma mangaie soarele, ma mir in ce lume frumoasa traim, sunt impresionata cati oameni talentati sunt si cat de speciali putem fi!

Sunt mandra de selectia mea de poze favorite de parca imi apartin :)

Va invit sa calatoriti si voi cu mine sau pe cont propriu!
poze

P.S. ce o fi cu mine ca vorbesc de poze meseriase pe post de desert, iar mai demult ziceam asta: I’m in love with words: wise ones, funny ones, plain ones, all of them!  Just give me some words and I’ll skip lunch :)

No comments:

Post a Comment